Łapcie takie zimowe foto jakość nie najlepsza ale jest ; ))
Dzisiejszy początek dnia był jakiś taki dziwny -,- ale pod koniec było ok , tańce potem spacerek z Kasia uważam za udane ; >>
Jurto Kinia i Nikaa jadą będę tęskinć choc jadą tylko na 3 dni ;c;D
A tak z innej strony to nie rozumiem chłopaków -,- niektórzy z nich zachowuja jak 11 latki choć są w moim wieku robi się to coraz bardziej denerwujące ; o
Mam dość tej szkoły byle do ferii !

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz